از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

ساخت وبلاگ خلاقانه

خب سلام دوستان! خیلی وقته مطلب نزاشتم اما تصمیم دارم هر روز مطلب بزارم. برا همینم تو پایان هر مطلب، اسم مطلب فردا رو می گم. خب امروز چی کار می کنیم؟

خب دوستان امروز می خوام شما رو با https://www.simplesite.com/ آشنا کنم. اما این چیه؟

 

 

من مدت ها دنبال یه سایت ساز خوب بودم. واسه همین تقریبا تو همه سایت سازهای ایرانی یه سایت ساختم. از نینی بلاگ گرفته تا بلاگفا و الآنم بلاگ اسکای. من به این نتیجه رسیدم که بلاگ اسکای از همه بهتره، حالا من که باهاش راحت تر بودم و ویژگی هاش بیشتر بود (شما رو نمی دونم .)

به هر حال من راضی نشدم و گفتم یه چیز بیشتر می خوام، یه وبلاگ ساز رایگان! پس رفتم تو کار سایت های خارجی. یه سریا که وی پی ان می خواست بری توشون. یه سریا دانش خاص خودشو می خواست (wordpress مثلا). یه سریا هم که پولی بود. یه سری رایگانم که به درد نمی خورد. یه سریم که زیادی به درد بخور بود (یعنی کار باهاش سخت بود) . می موند یه دونه. که هم رایگان بود، هم ویژگی هاش خوب بود، هم کار باهاش راحت بود، تحریمم نبود. اون همین سایت simplesite بود که در بالا لینکش رو گذاشتم. حالا این سایت دقیقا چه چیز خاصی داشت؟ از نظر ساختاری با سایت های ایرانی تفاوت داشت و همینن تنوع جذابش کرده بود.

حالا یکی میاد می گه:

- اوکی، یه مثال بزن ببینیم چجوریه؟

ببینین، من قبلا برای یه چنل دیسکورد (اینو تو مطالب آینده توضیح می دم) یه سایت زدم. این چنل کلا ماینکرفتی بود و بازی داشت و ...

الآن اگه با استفاده از لینک زیر برین تو سایت یه سری چیز میز می بینین که شاید متوجه اونها نشین اما هدف ما الآن اینه که ببینین چجوری می شه باهاش یه سایت ساخت و اینکه چه فرقی با سایت های ایرانی داره کاری به مطالبش نداشته باشین! 

http://mchangouts.simplesite.com/

اینم لینک برین حالشو ببرین.

.

.

.

هر سوالی بود تو کامنتا بگین در اسرع وقت جواب می دم. 

مطلب بعدی: با دیدئو آشنا بشیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد